Wij zijn OK - Reisverslag uit Beijing, China van Yue - WaarBenJij.nu Wij zijn OK - Reisverslag uit Beijing, China van Yue - WaarBenJij.nu

Wij zijn OK

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yue

12 Mei 2008 | China, Beijing

We hebben net gehoord dat er een aardbeving is geweest in China. Ook in Beijing is het hotel heen en weer gegaan volgens reisgenoten. Wij waren op dat moment in het centrum in de C&A kleertjes aan het kopen voor Yue maar heben zelf niks gemerkt. Alles OK hier dus.

  • 12 Mei 2008 - 09:20

    Jenny En Dick:

    Fijn dat met jullie alles goed is, je denkt toch gelijk aan jullie als je hoort van een aardbeving in China en dat Beijing daar ook bij wordt genoemd.
    Nog fijne dagen toegewenst met jullie vieren!!

    Liefs en tot gauw

  • 12 Mei 2008 - 12:44

    Ciska Bos:

    He lieverds,

    Ik heb er geen woorden voor; wat een fantastische bevalling.
    Bij de foto's heb ik menig traantje weggepinkt. Ik vind het heel gaaf voor jullie. Wat een prachtige kinderen hebben jullie; wat een heerlijk gezin!

    Enne... erg fijn dat jullie niets van de aardbevind hebben gemerkt.

    Veel liefs Ciska

  • 12 Mei 2008 - 13:36

    De Maaslanders:

    Heel attent van jullie om direct even te melden dat je niets van de aardbeving hebt gemerkt. Kunnen wij ook weer rustig slapen.
    Het moment dat we jullie weer gaan zien komt nu steeds dichterbij. We kijken er echt naar uit.
    hartelijke groeten van
    Monique, Jessica, Wilco en Alissa.

  • 12 Mei 2008 - 14:21

    Ert:

    pa en ma en wij natuurlijk ook zijn weer gerustgesteld dat alles o.k. is met jullie. niek niet te veel kopen he. de kast van yue ligt nog vol met kleertjes van luca.
    geef ning een super kus van ons...
    nog maar 4 dagen...
    love you, ert

  • 12 Mei 2008 - 17:24

    Michael:

    Lieve allemaal,

    Ik schrok me te pletter toen ik las dat er een aardbeving in China was, gelukkig is alles oké.

    Groetjes Michael.
    PS:Mijn moeder vraagt waneer jullie thuiskomen?

  • 12 Mei 2008 - 18:43

    Ad En Marjan:

    Hoi Wassies!
    Hebben gisteren pas de site van je zus gekregen dus vandaag pas een eerste blik op al dat gezinsgeluk van jullie,en het ziet er allemaal fantastisch uit!
    Heel veel geluk en geniet nog even van jullie chinareisje en eh.....ik kan niet wachten!Woon ik ff op de goede plek!
    Groetsels, Marjan en Ad

  • 12 Mei 2008 - 22:42

    Hans Kloppert:

    Gelukkig maar !

    HK

  • 13 Mei 2008 - 05:29

    Sylvia:

    Fieuw... wist niet eens dat jullie deze site bijhielden, maar door die aardbeving ging ik toch maar even zoeken. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje! En fijne, veilige, reis nog.
    xxx
    Sylvia

  • 13 Mei 2008 - 14:45

    Ferry En Miranda:

    We zijn wel geschrokken en geschokt, maar heel blij dat het jullie goed gaat!

    Keep Enjoying !

  • 15 Mei 2008 - 12:18

    Anniek:

    Gelukkig! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yue

Volg hier onze reis naar Yue!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 31429

Voorgaande reizen:

02 Mei 2008 - 16 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: