Ja!!!!! Yue is bij ons!!! - Reisverslag uit Nanjing, China van Yue - WaarBenJij.nu Ja!!!!! Yue is bij ons!!! - Reisverslag uit Nanjing, China van Yue - WaarBenJij.nu

Ja!!!!! Yue is bij ons!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yue

05 Mei 2008 | China, Nanjing

Even een heel klein berichtje... Ron is veel beter in het 'leuk'opschrijven van de gebeurtenissen. Dit laat ik dan ook aan hem over.
Vanochtend om 11:00 uur kregen we bij het Civil kantoor, met twee Amerikaanse gezinnen ineens Yue onze armen.
De buggy nog onder mijn arm, die moest ik van Suzan op de grond gooien, want hier is tie dan..... Wat een poepie...
Wat heerlijk om Ning Jie erbij te hebben. Ze vond het machtig om alles te bekijken, nadat ook zij wat gewend was aan die kleine huilende knul ging ze allerlei danspasjes voor hem doen.
Maar oh, wat een heerlijke knul!
Wat een geluk!!!!

Verhaal wordt vast en zeker aangepast door Ron, maar hij is met Ning nu even een flesje halen en ik zit hier met achter mij een slapende Yue en een internetverbinding die héél goed werkt.... tot gauw

• 05 Mei 2008 - 05:57

Jenny:

GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON YUE!!!!

Wat een mooi manneke, fijn dat hij in jullie gezin mag zijn en wat een leuke gezinsfoto hebben jullie al!!

YUE, welkom in onze familie WASSINK!!

• 05 Mei 2008 - 06:43

Nanda:

O heeeeeerlijk! Eindelijk is hij bij jullie!!! Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik vanmorgen wakker werd.
    Geniet met volle teugen lieve schatten en geef hem een dikke knuffel!

• 05 Mei 2008 - 06:47

Nanda:

Geniet met volle teugen lieve schatten en geef hem een dikke knuffel!

• 05 Mei 2008 - 06:52

Odi Hovens:

Hoi jullie viertjes
    even een kort berichtje vanuit mijn werk.

VAN HARTE PROFICIAT, SUPER !!!!!!

Wat een prachtige knul, krijg er gewoon kippevel van als ik het zie.
    Maak er een fijne dag van en vooral veel genieten met z'n viertjes.

Ik zie dat Ning-Jie helemaal straalt met haar nieuwe broertje.

Groetjes Odi.

• 05 Mei 2008 - 07:10

(o)pa En (o)ma Wassi:

Lieve kinders,

HARTELIJEK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON YUE!!!!, wat een lief manneke, dat wordt genieten met jullie viertjes.
    Voor jullie allemaal heel veel kusjes en liefs van ons

• 05 Mei 2008 - 07:13

Marijke:

Gefeliciteerd.Wat een heerlijk knulletje.
    goetjes Piet en Marijke

• 05 Mei 2008 - 07:28

Ciska:

Waauww!!
    Gefeliciteerddd met Yue!!!

xx.

• 05 Mei 2008 - 07:31

Tante Niekie Wassink:

Ik ben weer tante geworden, jippie!!!!! Wauw kon er vannacht al niet goed van slapen, zo spannend allemaal. Maar hij is nu veilig in jullie armen, dus ben zo mega blij. Zit hier helemaal op mijn werk te zweven. Zo cool om jullie met julile viertjes te zien stralen. Die lieve Ning ook, zelfs al een dansje voor haar broertje gedaan.

Wauwie, wat gaaf allemaal.... Geniet maar lekker van jullie tijd samen en een mega kus aan jullie alle vier! En Yue, welkom in de familie en je hebt echt de beste ouders van de wereld en niet te vergeten de beste zus van de wereld!!!

X van Tante Nieke en Ome Robbedoes

• 05 Mei 2008 - 07:47

Michael:

Gefeliciteerd met Yue!

Wat is hij lief! Dit was het moment waar jullie naar uitkeken, en nu hebben jullie hem in de armen gesloten!
    En ik zie dat hij van voetbal houdt!!!
    Dan kan hij als ik hem zie met heel de klas gaan voetballen!

Groetjes vanuit het 25 Graden warme Frankrijk van Michael

• 05 Mei 2008 - 08:07

Sander S:

Goedenmorgen!
    Dat zijn nog eens super mooie berichten om de maandag mee te beginnen hier. :)

Heel veel geluk samen daar.

Ciao

• 05 Mei 2008 - 08:09

Fam. Huntjens:

Gefeliciteerd lieve mensjes met jullie mannetje!! Kippevel............!!!! Patrick, Petra, Bram en Bibi

• 05 Mei 2008 - 08:12

Michael:

Juf Monique Maakt u zich geen zorgen ik heb uw eerste familiefoto doorgestuurd naar iedereen van de klas!
    hoeveel graden is het daar ±

groetjes michael

• 05 Mei 2008 - 08:16

• 05 Mei 2008 - 08:16

De Maaslanders:

Ons gezin sliep nog half toen Monique, die uiteraard als eerste op is, ons wakker brulde met de kreet dat de eerste gezinsfoto's op de site staan. Daar staan we nu; met z'n allen starend naar het beeldscherm. Wat een prachtige jongen en wat leuk dat Ning zelfs danspasjes gemaakt heeft voor haar broertje.
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broertje en wij wensen jullie een heel gelukkige toekomst met z'n viertjes!!

Groetjes van Jessica, Alissa, Monique en Wilco.

• 05 Mei 2008 - 08:18

• 05 Mei 2008 - 08:18

• 05 Mei 2008 - 08:25

Jacq Lans:

Gefeliciteerd
    idd een poepie zeg, geweldig!!!
    Wens jullie heel veel geluk
    x jacq

• 05 Mei 2008 - 08:52

Cindy:

Hoi lieve familie!

Wat super dat jullie vandaag jullie mooie zoon Yue in jullie armen hebben mogen sluiten! Geniet er van met z'n viertjes!!

Liefs, Ronald & Cindy

• 05 Mei 2008 - 08:58

Mark En Jiska:

Hoi allemaal,
    Gefeliciteeeeeerd!!!!!
    Wat een gelukkige verhalen en stralende foto's, geweldig om te zien.
    Heel veel geluk met zijn viertjes.

En euh.....volgend jaar met zijn viertjes op de lange latten?

• 05 Mei 2008 - 09:05

Jeroen Huijgen:

Hallo Juf Moniek, Ronald, Ning (en Yue)

Van Harte gefeliciteerd met de komst van jullie nieuwe zoon en broertje en heel veel plezier en geluk ermee

groetjes Jeroen en vader en moeder

• 05 Mei 2008 - 09:58

De Papeniers:

Lieve alle vier,
    Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Wat zien jullie er gelukkig uit met z'n viertjes op de foto.
    De spanningen zijn nu zeker wel wat verminderd, dus ga nu maar genieten van het verblijf in China.
    Heel veel liefs en kussen van
    Paps en Mams (opa en omie)

• 05 Mei 2008 - 10:18

Mees233:

233meesjhjjjnbnnn njk
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    meesmmm,mmmmnmn ,m
    mmm,m,mmnnmmmmmmnjjjnn

• 05 Mei 2008 - 10:20

Iesje:

nou mees heeft eindelijk iets kunnen zeggen! Het is gericht aan Ning, omdat hij haar zo verschrikkelijk mist.

Veel leesplezier met je berichtje Ning!!

xxx

• 05 Mei 2008 - 10:24

De Smullers:

Héhé eindelijk zijn jullie allemaal bij elkaar!! Een gezin van 4...toe maar!!
    Gefeliciteerd met dit prachtige geschenk en geniet er bijzonder veel van!!!

Hé Ning, stoer he om zo'n grote zus te zijn! Wat ben je toch een poepie om meteen te gaan dansen, echt iets voor jou.
    En mama, gaat zij nu voor Yue Pilatessen?? En papa zeker pepperen. Hi hi dat zal een leuke boel worden daar in China.

dikke kus van de mullers; Chiel, Ies, Mees, Tijn en Sofie

• 05 Mei 2008 - 10:33

Kathie:

Bart van de laptop vandaan gehaald want ik moest natuurlijk even kijken hoe het in Cina is ! Wat een leuk mannetje hahahaha Nou, heel veel geluk met zijn viertjes en tot gauw.

Nu komen wij bij jullie op kraamvisite, ...:)

-X- Bart, Kathie & Evi.

• 05 Mei 2008 - 10:41

Anniek:

Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!
    Wat fijn dat Ning het allemaal zo goed doet, en dat Yue nu eindelijk bij jullie is!

Geniet er van!
    Liefs,
    Anniek

• 05 Mei 2008 - 11:41

Danielle:

Wat gaaf om te lezen dat Yue bij jullie is
    Gefeliciteerd met jullie zoon
    Geniet er lekker van
    xxx

• 05 Mei 2008 - 11:43

Marijke Van Der Hoek:

ziet er liefdevol uit allemaal,een heel bezit,
    wat een geluk voor de kids bij jullie te mogen opgroeien.
    toi toi marijke

• 05 Mei 2008 - 12:18

Hans Kloppert:

Wat gaaf,.. wat gaaf!!!

GEFELICITEERD!

Pracht plaatje zo met z'n vieren!!
    En wat een blije gezichten!

HK

• 05 Mei 2008 - 12:19

Sandy En Daniel:

Lieve Mo, Ronald en Ning,

Wat hebben jullie een heerlijk zoontje en broertje erbij! Super om jullie zo te zien genieten.
    liefs Sandy

Lieve Ning,
    Mogen Julia en ik snel een keertje met jou en Yue komen spelen?
    Veel plezier nog in China.
    kus van Daniel

• 05 Mei 2008 - 12:51

De Veldkampjes:

Lieve Ning,
    Wat heb jij een lief broertje gekregen zeg! Nu ben jij een echte grote zus! Veel plezier samen! Lekker spelen!
    Ronald en Monique, van harte proficiat met jullie zoon! Wat een prachtige foto's! Geniet van elkaar met jullie viertjes. Groetjes Patrick, Coriene, Matthijs en Jasmijn.

• 05 Mei 2008 - 17:06

Imert En Ali Moret:

Van harte gefeliciteerd met dit schattige mannetje ,hij is net zo mooi als z,n zus Ning, ze zullen het samen vast goed kunnen vinden , die trotse zus maakt hem wel wegwijs, genieten jullie maar heerlijk van hem en ook nog n,beetje van dit mooie aparte land,we blijven jullie volgen (heel erg leuk )en kunnen zo ,n beetje meevoelen en meeleven
    Hartelijke groeten van ons.

• 15 Mei 2008 - 11:06

Amy & Jolanda:

Hoi alle vier!
    wat een lief gezinnetje!
    we kijken naar de overkant uit.
    lekker genieten met z'n allen.
    tot morgen!

-xxx- Amy en Jolanda