We zijn in Beijing! - Reisverslag uit Nanjing, China van Yue - WaarBenJij.nu We zijn in Beijing! - Reisverslag uit Nanjing, China van Yue - WaarBenJij.nu

We zijn in Beijing!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yue

10 Mei 2008 | China, Nanjing

Goede vlucht gehad, alles verliep soepeltjes. Uitgebreidere update volgt later.

  • 10 Mei 2008 - 17:18

    Michael:

    Leuk voor jullie dat jullie een goede reis hebben gehad. Ik heb ook een goede reis terug gehad en ik ben nu in Dordrecht.

    groetjes Michael

  • 10 Mei 2008 - 18:31

    Rosa:

    hallo monique en ronald, nog gefeliceerd met jullie zoon, eindelijk. Trouwens hele mooie foto's, heel veel plezier, en ik blijf zeker kijken lieverd.
    groetjes rosa.

  • 10 Mei 2008 - 19:21

    Monique,emiel,ming:

    hallo fam wassink,

    eindelijk een berichtje van ons,wij zijn gisteravond terug gekomen van een weekje vakantie,en nu eindelijk tijd gevonden om alles van jullie te lezen,daar ben ik zeker een uur mee bezig geweest,ik krijg er rillingen van,wat mooi om te lezen!!
    en wat fijn dat alles goed gaat,daarom van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje yue!ik vind het geweldig voor jullie en jullie stralen van geluk,yue hoort er helemaal bij.wij wensen jullie heel veel geluk en liefde,en nog een mooie week in beijing.

    dikke kus van ming aan haar zusje ning jie,en ook yue! groetjes monique en emiel

  • 10 Mei 2008 - 19:49

    Tijmine:

    Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje Yue!! Wat een snoepie en wat leuk dat we het weer mogen volgen via deze site. Prachtige foto's en wat is Ning Jie groot geworden zeg. Een echte grote zus!

    groeten Tijmine

  • 11 Mei 2008 - 07:16

    Ert:

    hai lieve schatten,
    vanmorgen heb ik eens met genoegen in alle rust, zonder fransemeekijkers,alles gelezen. Tjemig wat een prachtige kids, wat super dat ze het zo goed doen met elkaar en wat een indrukken doen jullie weer op.
    het is een genot om de verslagen te lezen.
    Ik mis jullie enorm...
    superkus ert

  • 11 Mei 2008 - 11:38

    Mees233:

    jmmnjnmhjbnknkbnn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yue

Volg hier onze reis naar Yue!

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 31427

Voorgaande reizen:

02 Mei 2008 - 16 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: